other

Повернення і обмін товару / відшкодування вартості і гарантійні зобов’язання здійснюються відповідно до умов цього розділу і відповідного розділу № 8 угоди користувача.

Повернення Товару належної якості:

Покупець має право обміняти товар належної якості на аналогічний, або отримати відшкодування його вартості (за винятком витрат продавця на доставку), протягом 14 днів з дня покупки. Обмін, повернення і відшкодування Товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, упаковка, а також розрахунковий документ, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного товару.

Обмін або повернення товару неналежної якості:

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків Товару, Покупець має право повернути Товар неналежної якості в порядку і в терміни, встановлені законодавством, цим Договором, гарантійним талоном відповідно до умов цього розділу і відповідного розділу публічної оферти.

Гарантійні зобов’язання не поширюються на витратні запасні частини і матеріали (масла, фільтри, технічні рідини, автокосметика, лампи, свічки, електронні блоки, запобіжники і т.п.). Даний вид товару перевіряється на його цілісність і працездатність в момент отримання. На електричні Товари- гарантія не поширюється і обмежується фактом працездатності на момент монтажу.

Якщо інший вид товару підлягає поверненню через неналежну якість, і він уже встановлювався на автомобіль, Вам необхідно оформити претензію, надавши наступні документи:

  • довідку і висновок сервісної станції про проведення робіт по установці даного товару на автомобіль клієнта і його непридатності;
  • копію замовлення-наряду автосервісу, де проводилася установка товару на автомобіль;
  • копію ліцензії даного сервісу на проведення робіт по установці даного виробу та обслуговування даного типу автомобіля;
  • копію сертифіката відповідності на надання послуг сервісом;
  • документ, що підтверджує факт придбання Товару у Продавця.

Звертаємо Вашу увагу на те, що в претензії Вам може бути відмовлено в разі самостійної установки запчастин.

Продавець не несе гарантійних зобов’язань, якщо має місце:

  • нормальний і природний для певного терміну експлуатації знос деталі;
  • пошкодження деталі в результаті ДТП, некоректна її установка чи недбала експлуатація, або будь-яке інше механічне пошкодження;
  • несправність запасних частин паливної системи або системи випуску внаслідок використання класу палива, моторного масла не передбачених виробником автомобіля або інших технічно несумісних / непередбачених деталей;
  • пошкодження (особливо деталей підвіски і рульового управління), що виникли через неакуратне водіння на нерівностях дороги або внаслідок істотних дефектів дорожнього покриття;
  • установка деталі клієнтом самостійно або на СТО, яке не має сертифіката на проведення даного виду робіт.