(Редакція діє з 22.04.2020)

Як і інші організації, ми продовжуємо адаптуватися до роботи в умовах пандемії COVID-19. Наша головна мета – виявляти обережність, зводити до мінімуму ризики поширення інфекцій та захищати наших співробітників, клієнтів та партнерів.

Ми також докладаємо всіх зусиль, щоб звести до мінімуму негативний вплив нинішніх карантинних обмежень на наших клієнтів.

Ми неухильно слідуємо інструкцій уряду та органів охорони здоров’я України щоб скорегувати правила обслуговування наших покупців і реалізувати стратегії по боротьбі з поширенням вірусу.

У найближчому майбутньому ми скасували всі особисті зустрічі, внутрішні і зовнішні, і ввели гнучку робочу систему для функцій, які можна виконувати віддалено, щоб співробітники могли працювати з дому.

Ми використовуємо всі доступні сучасні технології, щоб залишатися на зв’язку, прискорити робочий процес і повністю розкривати свій професійний потенціал.

Ми вживаємо всіх можливих захисні та профілактичні заходи, в тому числі:

  1. Ми сформували групу реагування на пандемію COVID-19. Основне завдання групи – стежити за розвитком ситуації в Україні і Запорізькій області, виробляти відповідні заходи і підтримувати ефективне спілкування між нашими співробітниками, клієнтами та партнерами;
  2. Ми координуємо діяльність з постачання запасних частин з логістичними партнерами з урахуванням вимог карантину;
  3. Особливу увагу ми приділяємо індивідуальним взаємодії з клієнтами, на період карантинних обмежень в торговий зал нашого магазину допускається тільки один клієнт що має засоби індивідуального захисту (маска, респіратор, рукавички);
  4. У приміщенні торгового залу нашого магазину встановлено захисні перегородки та екрани;
  5. Торгова площа в магазині маркована для визначення безпечної відстані між клієнтами;
  6. Ми постійно адаптуємо умови обслуговування і технології під поточну ситуацію та кожного партнера чи клієнта в рамках договірних планів;
  7. Ми проводимо наскрізний аналіз ланцюжка поставок на основі домовленості з клієнтами та партнерами, щоб забезпечити максимальну безперервність обслуговування наших клієнтів навіть в період карантинних обмежень;

В рамках цієї особливої ​​ситуації ми ставимо безпеку наших співробітників, клієнтів та постачальників понад усе, і це вимагає адаптації деяких наших робочих процесів.

Ми робимо все можливе для того, щоб передбачати можливі збої, підготуватися до них і мінімізувати втрати.

Дякуємо вам за розуміння і підтримку.