Існує не так багато деталей, які не мають потреби в складному догляді. Маточинний підшипник – саме така деталь, яка не вимагає маси зусиль для технічного обслуговування. Яку роль виконує ця запчастина? Як довго служить маточинний підшипник? З яких причин робиться непридатним і як продовжити його термін служби?

Що із себе представляє маточинний підшипник?

Підшипник маточини – невід’ємна деталь ходової автомобіля, яка з’єднує вісь і колесо. Існує кілька видів підшипників у маточині: кулькові й конусні (існує більше видів підшипників, але ми говоримо конкретно про маточину). Сам підшипник являє собою набір металевих кульок в обоймі. Ця конструкція дозволяє колесу крутитися плавно при мінімальному терті. На дану деталь приходять більші осьові й радіальні навантаження. Ця деталь звичайно не підлягає відновленню або ремонту й вимагає термінової заміни у випадку несправності.

Термін служби колісного підшипника

Маточинний підшипник у середньому ходить від 130 тис. до 160 тис. кілометрів. Але ви повинні розуміти, що насправді термін служби, особливо цієї деталі, безпосередньо залежить від умов експлуатації і якість самого підшипника. По цьому дані відомості можуть кардинально мінятися.

Кілька причин, при яких підшипник виходить із ладу:

  • Ями й нерівності на дорогах. Потрапили в яму, вдарилися колесом, першим страждає маточинний підшипник. Під час обертання підшипника, при великому терті усередині деталі відбувається удар по ньому, можете представити, як страждають ці маленькі кульки, стосовно габаритів автомобіля;
  • Бюджетний виробник. Низькоякісні матеріали, не правильна термообробка при виготовлення підшипника може передчасно вивести вузол з ладу. Тому що повторимося, на дану запчастину приходять величезні навантаження й заощаджувати на маточинному підшипнику не варто;
  • Середовище експлуатації. Їзда по воді, бруді або снігу дуже впливає на термін служби підшипника. Влучення пили, бруду або дорожніх солей у змащення приводить до забруднення її структури, що приводить до зношування компонента;
  • Неправильна установка. Найчастіше недолік інструмента й не правильна установка призводить до раптового зношування. Використання молотка або ударного гайковерта не підходять для заміни даної деталі. Крім цього використання старих витратних матеріалів таких як: болти, гайки, шплінти, стопорні кільця також несприятливо впливають на майбутню роботу підшипника. У результаті цих факторів зношування деталі збільшується;
  • Тюнінг або модифікація автомобіля. Відхід від стандартів виробника також впливають на зношування колісного підшипника. Установка більшого колісного диска по радіусу та ширині, або це більш тверді амортизатори із пружинами, ці з першого погляду не значні зміни можуть призвести до скорочення терміну служби підшипника колеса.

Основні ознаки поломки

  • Сторонні шуми в районі колеса під час руху;
  • Кермо працює по іншому;
  • Вібрація в кермі;
  • Датчик ABS вийшов з ладу (якщо такий є).

У випадку появи перерахованих вище ознак, найближчим часом слід зайнятися ремонтом автомобіля. У цього компонента термін служби закінчується поступово, але чим довше ви залишаєте сторонній стукіт в області колеса без уваги, тим більше він може принести шкоди автомобілю.

Установка компонента

У наш час установка цієї деталі стала на багато простіше ніж раніше, це пов’язано з безліччю нових інструментів і великого досвіду в роботі з автомобілями. Варто відзначити, самостійна заміна деталі без, спеціального устаткування поведе за собою не коректну роботу запчастини й значно знизить її ресурс ( у найгіршому разі й поломку інших компонентів вузла). Тому якщо у Вас немає навички й інструмента для заміни підшипників колеса, ми рекомендуємо звертатися на СТО.

Якого виробника краще вибрати?

Прагнемо відзначити для вас трохи виробників, які досить довго займають високий рівень на ринку, серед підшипників:

  • SKF – (Росія, Волзький стандарт ( 15-ГПЗ));
  • FAG – (Німеччина);
  • FEBI – (Німеччина).

Пам’ятайте , що при виборі запчастин на сайті інтернет магазину не соромтеся зателефонувати продавцеві й уточнити інформацію щодо товару, часто ми не можемо знайти той або інший товар, що цікавить, через не правильний підхід до пошуку.

Висновок

Маточинні підшипники не підлягають відновленню й ремонту, як тільки ви зможете помітити сторонній стукіт або скрегіт в області колеса, негайно проведіть ревізію підшипника, він може наробити лих вашому авто. Із приємної інформації, підшипники маточини не потрібно міняти парно, замінити можна тільки той, який вийшов з ладу. Для їхньої покупки на вітчизняні авто (ВАЗ та інші) Ви завжди можете звернутися в магазин автозапчастин “ ВР-АВТОТЕХАЛЬЯНС“.