Двигун автомобіля має властивість нагріватися. У кожного автомобіля є заявлена гранична температура нагрівання. У випадку перевищення температури, деталі двигуна починають робитися непридатним. Давайте розберемося, що потрібно зробити, щоб мотор не закипів у самий незручний момент.

Для початку давайте розглянемо фактори перегрівання

  • Однією з розповсюджених причин перегріву є недолік охолоджуючої рідини: антифризу чи тосолу. Зменшення охолоджуючої рідини в системі не дає двигуну підтримувати безпечну температуру для рівної роботи. Перевищення температури тягне за собою ряд наслідків: руйнування маслоз’ємних ковпачків, перегрів клапанів і направляючих що може їх зруйнувати, руйнування патрубків та інше. Витік рідини можна визначити слідами патьоків на розширювальному бачку, радіаторі, патрубках або на самому двигуні. Однак втрата рідини може відбутися й усередині двигуна, що набагато небезпечніше. Намагайтеся частіше перевіряти рівень рідини в розширювальному бачку! Влучення антифризу або тосолу в блок циліндрів спричинить гідравлічний удар або заклинювання коленвалу;
  • Далі потрібно відмітити малоефективне повітряне охолодження. Вентилятор не працює належним чином через ослаблений ремінь або неправильні показання датчиків температури. Несправний датчик включення вентилятора не дасть йому обертатися в потрібний час. Радіатор охолодження в бруді, це не дасть під час руху одержувати потрібний потік повітря для його вихолодження;

  • Несправний термостат. Що найчастіше заклинив термостат не дасть належним чином прогрітися автомобілю, або зворотна ситуація, автомобіль буде перегріватися;
  • Робота в екстремальних умовах. Недостатній повітряний потік у пробці, навантаження при повільному русі в гору. Оскільки таких ситуацій у повсякденному житті не уникнути, залишається тільки уважно стежити за чистотою й справністю радіатора, тримати рівень охолоджуючої рідини не нижче мінімального, щоб дані фактори не збільшили технічний стан автомобіля;
  • Прогорів випускний клапан. Не до кінця згоріла суміш у циліндрі виходить із камери раніше покладеного, що підвищує температуру всіх інших компонентів і призводить їх до руйнування;
  • Сторонні домішки. Мінеральні солі утворюються в системі охолодження при несвоєчасній заміні тосолу або антифризу. Ці мінерали заповнюють канали циркуляції рідини й не дозволяють належним чином прохолоджувати двигун. Утвір солей також загрожує руйнуванню стінок двигуна, патрубків і радіатора;
  • Нагар у камері згоряння й неправильне використання присадок. Присадки, які додають у моторне масло, повинні додатково захищати мотор від зношування. Але надлишки сприяють утвору більш товстої плівки.

Профілактика

  • Не потрібно забувати про те, що автомобіль потребує обслуговування й відході. Проводити необхідні заходи можна як самостійно, так і на станціях техобслуговування.
  • Для того щоб двигун не втрачав властивості тепловіддачі, він повинен бути коректно відрегульований. Приміром, ремінь водяного насоса повинен бути натягнуть із правильним зусиллям для кожного автомобіля. Провисання ременя не дасть правильна кількість оборотів для обертання вентилятора, сильно натягнутий може лопнути й зламати водяний насос;
  • Ще раз скажемо про регулярну перевірку рівня охолодної рідини, її недолік може привести до жалюгідних наслідків. Тримаєте в машині запасну баклажку з охолодною рідиною або дистильованою водою;
  • Періодична мийка двигуна може позбавити від небажаних відкладань усередині нього й забруднень зовні. Зайві відкладання й шар бруди не дають можливості віддавати двигуну зайве тепло;

  • Перед заливанням нового масла, рекомендується використовувати промивне масло або присадку для промивання, що у свою чергу максимально очистить двигун від сажі сміття. Використовуйте масло високої якості!;
  • Використання високоякісного палива не буде засмічувати камеру згоряння при детонації, і створювати більші ударні хвилі, які будуть руйнувати камеру;
  • При заміні охолоджуючої рідини, також промийте її. Для цього знадобиться звичайна вода, при важкому випадку й великій кількості накипи в системі, можна використовувати лимонну кислоту. Процедуру промивання за допомогою води потрібно повторювати до того моменту поки із системи не почне зливатися чиста вода.

Підсумуємо

Якщо вчасно проводити зазначені заходи, вони зможуть позбавити Вас від турбот і зайвих витрат на нові запчастини. Автомобіль повинен вам допомагати, а не витягати всі гроші й нерви. Усі потрібні эксплуатаційні матеріали ви можете знайти на сайті магазину vr.zp.ua. Звертайтеся до нас і наші менеджери завжди будуть ради допомогти!